Po dlouhé výluce se konečně rozjely vlaky mezi Veselím nad Lužnicí a Soběslaví po nové koleji (budoucí 1.traťová kolej). Během této doby došlo k pokládce nových kolejí do Veselí, úpravě kolejiště v Soběslavi a Veselí. Byly namontováno nové trakční vedení a staré sneseno. Byl zrušen přejezd v Květnové ulici a vyrostly betonové protihlukové stěny. Ve stanici Soběslav je postavena nová technologická a dopravní budova, do které by se měl časem přestěhovat dopravní personál a všechny nové technologie. Podchod zatím zprovozněn nebyl. Ve Veselí byly zrušeny přejezdy u Greny a Madety, ty nahradil nový podjezd.
Tyto úpravy by měly přispět ke zkvalitnění a zrychlení dopravy na trati Praha-České Budějovice. Nedílnou součástí těchto investic by mělo být zkvalitnění vozového parku i na osobních vlacích, protože motorové jednotky Regionova se na koridorovou trať příliš nehodí.